קורס מכירות

מנהלים מוקד טלפוני בתחום התקשורת? כדאי שתכירו את קורסי המכירות הקיימים היום אשר יעזרו לעובדים שלכם לשפר את יכולות המכירה והמשא ומתן. תחום התקשורת בישראל נחשב לאחד התחומים התחרותיים ביותר ומוקדי המכירות של חברות התקשורת הם למעשה המחלקות החשובות ביותר בכל ארגון. איך ניתן לשפר את יכולות המכירה של כל עובד? באמצעות קורס מכירות מקצועי ניתן לשפר כל עובד בארגון גם אם הוא עובד חדש שרק התחיל לעבוד במוקד המכירות. שיטות מכירה למוקדים קיימות שיטות מכירה שונות המתאימות לסוגי מוקדי המכירה השונים. על מנת שעובדי המוקד יכירו את שיטות המכירה ויישמו אותן במהלך העבודה במוקד, כדאי לצרף את עובדי מוקד המכירה לסדנאות מכירה ייעודיות לתחום התקשורת. שיטות מכירה ומשא ומתן בתחום התקשורת הן שונות מתחומים אחרים כגון ייעוץ השקעות ונדל"ן, ולכן יש צורך לצרף את עובדי מוקד המכירה בתחום התקשורת לסדנאות המתאימות להם. טיפול בהתנגדויות אחד המושגים המוכרים בעולם המכירה הוא טיפול בהתנגדויות. איך ניתן לטפל בהתנגדויות במהלך המכירה במוקד? על מנת שיהיה ניתן לטפל בהתנגדות יש צורך קודם כל לזהות אותה. ברגע שמזהים התנגדות מצד הלקוח ניתן גם לבודד אותה במהלך השיחה. בידוד ההתנגדות היא הכלי החשוב ביותר במהלך טיפול בהתנגדויות במהלך העבודה במוקד. את היכולת לבודד התנגדות ולטפל בה ניתן לשפר באמצעות סדנאות מכירה המתאימות למוקדי מכירות. קביעת מועד לסדנאות מכירה עבור העובדים אם החלטתם לשלוח את העובדים שלכם לקורס מכירות לשיפור היכולת שלהם למכור את המוצר של החברה, אתם מוזמנים לפנות לצוות רז – יעוץ ארגוני הדרכה ואימון עסקי. צוות רז קיימים משנת 1987 ומספקים לחברות וארגונים קורסים מקצועיים לשיפור יכולות המכירה והמשא ומתן של עובדים במחלקות המכירה. על מנת שתוכלו לקבוע מועד מתאים לסדנאת מכירה עבור עובדי מוקד המכירות שלכם, אתם צריכים לבחור תאריך המתאים לכם ביותר ולתאם עם נציגי צוות רז.  קורס מכירות של צוות רז  צוות רז נחשב למנוסה בתחום המכירות למוקדים והכשרת מנהלי מוקדים ועובדי מוקדים במחלקות המכירה. אם אתם מנהלים במוקד מכירה תוכלו להינות ממגוון רחב של כליםאשר ישפרו את יכולות המכירה שלכם ושל העובדים שלכם במחלקת המכירות של החברה.