Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

אין ספק כי בשנים האחרונות רכיבה על סוסים בצפון הפכה לאחד מסוגי הבילוי המועדפים ביותר בקרב ישראלים רבים, זוגות, משפחות, קבוצות, עובדים ומנהלים ועוד. למעשה, מדובר על פעילות מהנה, מרגיעה ויוצאת במינה אשר יכולה להתאים לכל מי שמבקש לקחת פסק זמן, להתחבר לטבע, וליהנות מחוויה מיוחדת במינה. רכיבה על סוסים בצפון מאפשרת לכם לצאת אל האוויר הפתוח, ליהנות מהנופים המיוחדים ועוצרי הנשימה של צפון הארץ, ציוץ הציפורים, האוויר הנקי, והשמש הנעימה. כמו כן, כיום ניתן למצוא אפשרויות רבות של רכיבה על סוסים בצפון, כגון רכיבה למשפחות, קבוצות, זוגות, ילדים קטנים ועוד. כל מסלול מותאם באופן אישי בהתאם לסוג הקבוצה.

רכיבה על סוסים בצפון הינה דרך נהדרת ואפקטיבית במיוחד לגבש צוות עובדים. ניתן לראות כי מנהלים רבים בוחרים באפשרות של רכיבה על סוסים כפעילות גיבוש ושבירת שגרה עבור צוות העובדים. מדובר על פעילות אשר יכולה לגבש בין כל העובדים, לאפשר להם לקחת פסק זמן משגרת העבודה ולהכיר אחד את השניה טוב יותר. בנוסף, חשוב לזכור כי רכיבה על סוסים היא לא רק כייף והנאה אלא גם פעילות בריאותית לכל דבר. הרכיבה מעניקה שיפור ניכר ביציבות, תורמת לתחושת שלווה ורוגע, ואף מחזקת את השרירים בגוף. כמו כן, על מנת לרכב אין כל צורך בניסיון קודם, כך שכל אחד יכול ליהנות היתרונות הרבים של רכיבה על סוסים. חוות גזית הינה חוות סוסים מיוחדת במינה אשר נמצאת בצפון הארץ, במושב אביטל למרגלות הגלבוע. בחווה תוכלו ליהנות מטיולי סוסים עוצרי נשימה אשר עוברים בנופים מיוחדים דרך אזור הגלבוע, עמק המעיינות ועוד. 

אין ספק כי לחוות את הנוף ואת הטבע כאשר אתם נמצאים על גבו של הסוס הינה חוויה מיוחדת במינה. כל טיול ורכיבה אשר יוצאת לשטח מלווה על ידי מדריכים מקצועיים, מנוסים ומקצועיים אשר מחזיקים ניסיון רב בתחום. כמו כן, לפני כל יציאה לרכיבה, הקבוצה עוברת תדריך מקצועי ומקיף אשר נועד להסביר את כל כללי הבטיחות הקיימים, ולהעניק ביטחון לקבוצה. מדובר בסוסים אשר מיועדים לרכיבה וטיולים מסוג זה, מאולפים ומנוסים. חוות גזית מתמחים ברכיבה על סוסים ומעניקה חוויה נפלאה ובלתי נשכחת עבור כל לקוח.